Jak przygotować kampanię marketingową?
Chciałbyś zareklamować swój nowy produkt lub usługę? A może stworzyłeś markę, wejście na rynek której chcesz odpowiednio zakomunikować wybranej grupie jej ewentualnych klientów? W obu tych przypadkach wykorzystanie odpowiedniej kampanii marketingowej będzie miało równie ważne znacznie. Dlatego tak istotne jest, by została ona przygotowana w odpowiedni sposób. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, możesz skorzystać naszych rad, które zawarliśmy poniżej.
Telemarketing – jakie są jego główne zalety?
Przygotowując kampanię marketingową, weź pod uwagę kilka podstawowych czynników. Będą to: możliwy do przeznaczenia na cele promocyjne budżet, grupę docelową, a także charakter produktu, usługi bądź marki wymagającej dotarcia do jak największej liczby odbiorców. Gdy to zrobisz, będzie Ci znacznie łatwiej określić sposób swojego przyszłego działania, a przede wszystkim zdołasz szybciej wybrać najbardziej odpowiednią formę prowadzenia kampanii marketingowej. Z doświadczenia wiemy jednak, że choć co pewien czas pojawiają się nowe jej rodzaje, od lat niezmiennie dużą popularnością, jeśli chodzi o docieranie do kolejnych podmiotów z wybranymi informacjami, cieszy się telemarketing. Usługi tego typu charakteryzują się przede wszystkim niskim – w porównaniu z większością pozostałych – kosztem, szybkością działania i przede wszystkim możliwością zbudowania szerokiej bazy danych osób i firm, którym w przyszłości ponownie będziesz mógł zaoferować to, co tylko zechcesz.
Kampanie e-mail – dlaczego od lat pozostają niezmiennie popularne?
Dzwoniąc pod wybrane numery telefonu i proponując ich właścicielom skorzystanie z oferty przez Ciebie przygotowanej, można to zrobić szybko i skutecznie, czym przede wszystkim charakteryzuje się telemarketing Usługi tego typu nie są jednak jedynymi, z których warto skorzystać przy prowadzeniu kampanii marketingowej. Dobrym rozwiązaniem od dawna pozostaje również wysyłanie maili do potencjalnych klientów z treścią informującą np. o promocji na daną usługę lub produkt. W tego typu wiadomości można dokładnie opisać swoją ofertę, pozwalając zapoznać się z nią jej odbiorcy praktycznie w dowolnym momencie. Kampanie e-mail nie są więc nachalne, co ma bardzo duże znaczenie w marketingu, ponieważ nie zniechęcają do siebie już na samym początku osób i firm, do których są adresowane. Dodatkowo ich przygotowanie można zlecić zajmującym się tym na co dzień profesjonalistom. Tych nie brakuje wśród osób tworzących Directan Plus – specjalistów w zakresie marketingu bezpośredniego.